WEKO3
アイテム / Strengthening Teacher Support for Students to Improve Math Learning: Empirical Evidence on A Structured Pedagogy Program in El Salvador / JICA_Ogata_Research_Institute_WP_No222
JICA_Ogata_Research_Institute_WP_No222
| ファイル | ライセンス |
|---|---|
|
|
![]() Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported (CC BY-NC-ND 3.0) |
| 公開日 | 2021-07-09 | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| ファイル名 | JICA_Ogata_Research_Institute_WP_No222.pdf | |||||
| 本文URL | https://jicari.repo.nii.ac.jp/record/1068/files/JICA_Ogata_Research_Institute_WP_No222.pdf | |||||
| ラベル | JICA_Ogata_Research_Institute_WP_No222 | |||||
| フォーマット | application/pdf | |||||
| サイズ | 2.5 MB | |||||
| Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
|---|
.png)